NestleHealthScience haluaa ensinnäkin kiittää kaikkia terveydenhuollon työntekijöitä, jotka näinä vaikeina aikoina ponnistelevat ja antavat panoksensa sille, että kaikki ihmiset saisivat niin hyvää terveydenhoitoa kuin mahdollista. Tämänhetkisen tilanteen vuoksi pyrimme olemaan niin joustavia ja tavoitettavia kuin mahdollista.
Ennen kaikkea haluamme tiedottaa toimenpiteistä, joihin ryhdymme voidaksemme varmistaa tuotteidemme turvallisuuden, laadun ja saatavuuden.
Tuotteiden varastointi, toimitus ja turvallisuus
Koska tiedämme, että monet tuotteistamme ovat tärkeitä, teemme toimenpiteitä, joilla pyrimme varmistamaan tuotteidemme tuotannon ja toimituksen tänäkin aikana.
- Olemme jo jonkin aikaa sitten päättäneet lisätä tuotantomme täyteen kapasiteettiin.
- Olemme tunnistaneet joitakin avaintuotteita, joilla on suuri kysyntä tai joiden kysyntä tulee lisääntymään nykyisissä olosuhteissa. Näitä avaintuotteita varten olemme paitsi lisänneet tuotantoa myös kasvattaneet varastoa. Valvomme tilannetta tarkkaan varmistaaksemme, että voimme palvella asiakkaita, potilaita ja kuluttajia.
- Tällä hetkellä emme ennakoi toimitusongelmia, mutta voidaksemme ylläpitää hyvän toimitusvarmuuden on tärkeää, että otatte meihin yhteyttä, jos toivotte toimitusten lisäystä tai näette odottamattomia tilausmalleja, jotta voimme valmistautua ja auttaa parhaalla mahdollisella tavalla. Nestléllä on normaaleissakin tilanteissa tiukat hygienia- ja puhtausvaatimukset valmistus- ja jakeluketjussa korkean laadun takaamiseksi. Voimme vakuuttaa, että kaikki tuotteemme ovat täysin turvallisia käytössä. Koronavirus ei leviä elintarvikkeiden ja juomien mukana.
- Nestlén tuotteet ovat aina elintarviketurvallisuuden korkeinta tasoa.
Työntekijöiden ja lähimmäistemme terveys
Olemme aina pitäneet ensisijaisena työntekijöidemme, potilaiden, kuluttajien ja asiakkaiden terveyttä ja turvallisuutta. Haluamme ottaa vastuuta myös tartunnan leviämisen vähentämisestä yhteiskunnassa. Siksi tarkistamme työtapojamme:
- Seuraamme viranomaisten suosituksia ja perumme useimmat lähiajan fyysiset asiakastapaamiset ja -tapahtumat. Teemme töitä käyttäen vaihtoehtoisia viestintäkanavia ja digitaalisia työkaluja, kuten puhelin, sähköposti, face time ja webinaarit, voidaksemme varmistaa, että saatte tarvitsemanne tiedon.
- Mitä tulee Nestlé Health Sciencen osallistumiseen lähiaikojen konferensseihin ja messuille, pyrimme vaihtamaan tapaamiset webinaareiksi tai lykkäämään niitä siihen saakka, kunnes tilanne on muuttunut.
Tarkkailemme edelleen tilannetta. Seuraamme kansanterveysjärjestöjen ohjeita ja teemme yhteistyötä viranomaisten kanssa maissa, joita tilanne koskee, jotta infektioriski vähenee. Pidämme sinut ajan tasalla mahdollisista muutoksista toiminnassamme.
Olemme käytettävissä, jos sinulla on kysyttävää.
Yhteystiedot:
Asiakaspalvelu
p. 010 3951 466
nestlehealthscience@fi.nestle.com
Kirsi Katila
Myyntipäällikkö
p. 0400 893 113